Var är solen..?

Idag har det varit mulet mest hela dagen, solen tittade fram för ett par minuter sedan och både jag och Lovisa sprang in i husbilen för att sätta på oss bikini och springa ner till stranden. När vi lagom fått på oss våra bikinisar försvann solen och allt man kunde se var stora gråa moln. Nu är solen framme igen men det känns inte som någon idé att sätta på oss bikinisarna igen för den försvinner nog om bara några minuter som det ser ut. I morse tittade vi på filmen trassel (igen) medans vi åt frukost, som jag trodde har filmen redan blivit en stor favorit :) För att kompensera det dåliga vädret åt vi en riktigt fin, och riktigt dyr, lunch... Det blev pizza :)

Min oxfilé pizza till vänster och mammas renskavs pizza till höger.
Det var riktigt gott! Nu har vi lite idé-torka på saker att göra, men det gör inte mig något - det är skönt att bara koppla av också ;)
Tidigare idag var vi ute på en prommenad runt campingen igen så jag lägger ut lite bilder från den.
(Ej tagna av mig, utan av pappa)





Tivolit på campingen
Ja, inte var det soliga bilder precis... Och som jag skrev i början av inlägget, att jag inte trodde att solen skulle komma fram igen, hade jag helt rätt i. Nu håller mamma och pappa på att fälla ihop markisen för regnet är på väg. Jag anar en innesittar kväll med kortspel och film...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0