Nu är vi hemma!

Ja nu är vi hemma äntligen! 18 dagar och 500 mil senare är vi hemma! Och vad mycket vi har hunnit göra och se, och ni har inte ens hört allt en! Det är några dagar jag inte hunnit eller kunnat skriva så ni vet inte vad vi gjort de dagarna. Lugn bara lugn för jag kommer berätta allt och lägga upp alla bilderna.
De senaste dagarna har vi varit hos Johan och Marie och kusinerna på Öland. Det har varit ett par riktigt fina dagar med mycket fyrhjuling och igår var vi till och med på stranden och badade! :)
Ett stort tack till Johan och Marie från hela familjen för att vi fick komma och hälsa på, det var som sagt jätte kul!
bilder och mer kommer senare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkomna hem! Titti o Lisa (å päronen förstås) Själv har jag precis börjat min semester. Jobbade sista dagen i måndags. Så nu börjar väl regnet... Måste säga att ni är super duktiga med både bloggande å att ni tagit så många FINA bilder! Alla bilder var mycket bra! Eller ja.. hm... Gissar va ni tvingade att ta med pappsen på några av dom?! Hi, hi, skämtåtsido. Jag hoppas vi syns å hörs snart! Kram Annelie.

2011-07-29 @ 12:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0