Pite Havsbad

Nu har vi just ätit middag, det blev grillat med potatissallad mums! Vi lämnade Gullivks Havsbad kl 10 och checkade in på Pite Havsbad ca kl 3. Efter att vi ställt oss tillrätta tog vi en promenad på stranden och sedan utforskade vi resten av campingen. Den är ungefär dubbelt så stor som Böda camping! Men stranden är mindre, men det gör oss ingenting för vi ska bada så mycket vi kan medans vi är här. Vi hade tänkt att bada ikväll men tar nog en fotorunda istället, tycker att det är lite lite bilder här på bloggen... Som det ser ut just nu stannar vi här i två nätter :)
På våran resa idag stannade vi två gånger, först på Rusta i Umeå för att köpa några filmer, några som vi sett förut och sen den nya filmen Trassel som antagligen blir den stora favoriten. Antagligen för att hela familjen har den så kallade Disney-humorn och gillar roliga filmer med söta slut :) Vi köpte även ett par varsina foppatofflor till mig och Lovisa, jag valde svarta och hon rosa.
Sen stannade vi för att äta gräddstuvad pytt i panna utanför Skellefteå.

Vi stannade även snabbt och tankade och fick syn på en minst sagt ovanlig pizzeria, en riktig nostalgi tripp faktiskt ;) Både jag och Lovisa har växt upp med Pokémon och mamma och pappa har väl fått genomlida ett par avsnitt med oss då de gick kl 7 varje helg morgon på Latjolajban :)

Tänkte också lägga upp en bättre bild på bron vi var vid igår, nu när jag har bättre uppkoppling så har jag kunnat redigera den och kan lägga upp den i en större storlek, det är samma bild som i förra inlägget fast bättre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0