Lisa som uppdaterar! :)

Hej! Nu har vi bra kontakt så jag kan uppdatera er litegrann. I dag har vi haft det bra. Vi har haft mest sol och lite moln och vi åt tacos! ( mums, mums! ) ja... vad kan man säga? det har liksom inte hänt så mycket... vi har åkt husbil och så... just det! Vi har varit på Same museum. Jätte kul! Vi fick lära oss om dom olika dräkterna och varifrån dom kommer. Sen har jag tryckt på alla knappar som finns på museumet. Vi har även varit vid Polcirkeln och i några hantverksbutiker.  Pappa och jag gick till stan, från campingen i Arvidsjaur där vi ska sova i natt (och jag hittade jätte fina skor ) sen på hemvägen så fick jag en mjukglass med lakrits strösel. Nu kommer några bilder från förut: 
                                     den JÄTTE,  JÄTTE, JÄTTE långa tunneln på vägen till Nordkap
                                                                       

                                                               i tunneln.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0