Karesuando

Nu är vi så nära Finland man kan komma utan att vara i Finland, typ. Våra mobil telefoner har redan ställt om sig till Finska priser, dvs inget ringande, smsande eller surfande med mobilen :( Vi har checkat in på en camping här som har ungefär tre besökare inklusive oss. Campingen är tillsynes en grusplan med några gräsfläckar här och där. Mamma och pappa är ute på prommenad men jag och Lisa valde att stanna i husbilen i värmen, det är nämligen bara 17 grader ute. Myggen finns även här, mer än det var i överkalix men har vi tur så blåser de bort.

Bilder från min och Lisas fotorunda
Lisas:






Mina:








Sen på kvällen var det en jätte fin solnedgång så jag sprang ut bland alla myggen och fotade den med, jag missade själva solen men himlen var fortfarande jätte fin!


Spegling i husbilen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0